Går jorden under ikväll?

Svar: NEJ!

Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte alls på att jorden kommer gå under ikväll. Ifall de nu hade varit så att den faktiskt gör de, hade de ståttt MYCKE mer om det i tidningarna, på internet, nyheterna osv. Dom sa, att jorden skulle gå under år 1993, 2000 & 2005. Hände det? NEJ!
Så varför då tro att jorden ska gå under 2011&2012? Jag tycker att dehär är ren bullshit. Känner just nu att ifall den nu går under, kommer jag bli en aning ägd. Men allvarligt talat, så tror jag inte på det för fem jävla ören. Jag vet att minst 25% eller 50% av alla mina läsare, tror på dehär, " Åh, dehär är den sista dan vi lever" å blbalbla. Men då får dom tro det, för jag tror absolut inte på den här skiten. Ingen vet exakt då jorden kommer gå under. Men inte nu iallafall, inte idag, inte ikväll, INTE ENS DE HÄR ÅRET!

Huh.. Måste andas ut nu, för jag känner att jag blir lite smått irriterad på alla som går runt & säger att vi kommer dö.
De kommer vi alla nån dag, ifall man inte har värsta superkrafterna, vilket jag dock inte tror att en vanlig människa har. Sådärja.. Nu har jag sagt vad jag tkr & vad jag tänker. Ni får gärna komma med era kommentarer om dehär. Men ifall de är nån som kommer & ska klaga, så tänker jag inte ändra mina tankar för er skull. Ni får gärna försöka övertala mig om att de är sant dehär med att jorden går under & se ifall jag ändrar mig;)
Isåfall säger jag bara LYCKA TILL;) Jaja, puss /T

Kommentarer
Postat av: Julle

svar:

okej, jag har 2 riktiga kaniner :)

har du några? :)

2011-05-21 @ 16:33:25
URL: http://jjulleee.blogg.se/
Postat av: Julle

svar:

okej :) ras?

2011-05-21 @ 16:56:50
URL: http://jjulleee.blogg.se/
Postat av: Khazeen

sv: jadå, bara en väldigt tråkig dag! sj?

btw, fin blogg! :)

2011-05-21 @ 17:04:45
URL: http://khazeeeen.blogg.se/
Postat av: Julle

svar:

båda är lejonhuvade :)

2011-05-21 @ 17:39:22
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0