HOLA!

Hejhejpåer!
Nu var det GALET längesen jag skrev på bloggen&jag bestämde att radera alla gamla inlägg&börja om från början. Har ändå inte så mycket att göra, &jag blev sugen på att börja om när jag kollat in nåra andra bloggar.
Jag kan återigen berätta lite vem jag är osv.
Jag är en 12 årig tjej som heter Therese. I sommar blir jag 13 år.
På fritiden sjunger jag ofta hemma (sjunger även på skolan, men då har jag sånglärare och sånt), tränar taekwondo, är med kompisar, datorn & sånt.
Mina intressen är väl ungefär vad jag gör på fritiden, fast då lägger jag till rita, djur, dansa, lyssna på musik, kläder osv.
Just nu, sitter jag i sängen med min äckliga dator & lyssnar på Sofijahs låtar. Alla kanske inte vet vem hon är, men de flesta vet nog. Kan slänga in en låt som hon gjort lite senare i inlägget. Iallafall så måste jag tyvärr sitta inne heeeeeeela helgen, pga att jag piercade tungan utan att jag fick de.. Haha.. Har aldrig i hela mitt liv fått utegångsförbud, men den här gången fick jag de. Suck. Hursomhaver barnen kär, nämen har typ inget mer att berätta. Eller jo, att mitt öra bultar sönder, för att jag sitter med en nål uppkörd i öronsnibben;p Haha.
Iallafall, dehär är jag. Dålig bild, men ändå (A)
Som sagt, hade jag varit lite busig..
Men ja, de var värt konsekvenserna.
Dehär är inte hennes allra bästa låt, men jag älskar den galet mycket. Lyssna på texten, den är galet sann. &den är nog riktad till alla som är ledsna & behöver nån att prata med kanske?
När jag är ledsen, lyssnar jag alltid på den här låten.
puss /T


Kommentarer
Postat av: wrikke

bäst

2011-06-02 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0