I'm your dream, that will never be better than true.

Nu sitter jag här&lyssnar FORTFARANDE på Sofijahs låtar, hehe. Ni kanske tror att jag suttit här still i typ två timmar & nörda hennes låtar. Men isf har ni fel. Har faktiskt gått upp&kokat lite vatten me salt i, för de började ta slut. &för ni som undrar vad jag ska ha de till så äre för att rengöra piercingen. Sen har jag tjaffsat med min brorsa&min lådsaspappa, ätit yoghurt&gjort yoghurt glass. Elller ja, yoghurten står i frysen. Hoppas de blir nån glass av det:)

Ni komme tyvärr få bildlösa (&då menar jag bilder som jag tagit själv) inlägg efterssom jag har tappat bort min kamera.. För miljonte gången. Men ska ändå försöka få int så mycke bilder de bara går ändå. Hihi.
Inte mycke mer att skriva, så jag säger väl puss. hehe /T

Ännu en av Sofijahs låtar.


Kommentarer
Postat av: mysan

mysigt, jag kollar på big brother

2011-05-20 @ 22:58:26
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0