TWENTY DAYS LEFT

Om 20 dagar fyller jag 13 år!
Och jag taggar så grymt mycket, efterssom mamma lovat mig en Systemkamera.
Antingen Nikon D3000 eller Nikon D5000.

Min önskelista ser ut såhär just nu:

♥. Systemkamera.

♥. Presentkort på Lindex, H&M eller Cubus.

♥. Väska med handtag&axelrem.

♥. Svarta nylontights.

♥. En massa linnen.

♥. Pengar.

♥. Väldigt mörkbrun hårfärg. Eller svart. (Ska även färga mitt löshår).

♥. Magtröjor som man knyter runt magen typ.

♥. Örhängen&Halsband.

♥. En ny&vit bikini.

♥. Ett marsvin ( Vilket är ett måste, efterssom mitt nuvarande marsvin bor själv).

♥. Synålar + tråd.

♥. En stor ute kaninbur. Som ska rymma 2 kaniner.

♥. Hönsnät så vi kan ha alla 3 kaninerna i stugan utomhus.

♥. Ett ritblock.

♥. Doftljus. (Vet inte varför).


de var då min önskelista än så länge:)
kram/T

Kommentarer
Postat av: DesignRåd

Hej! Nu har jag slagit upp portarna

till DesignRåd.blogg.se

där du kan lära dig om bloggdesign/photoshop och mycket mera!



Just nu kan du ta del av en gratis design.

Med dropdown-meny, fin header och egen profiltext!

Kolla in den och ladda ner koderna! ;)



Btw grymt cool blogg :)



http://designrad.blogg.se/category/gratis-designer.html

2011-05-22 @ 09:40:30
URL: http://designrad.blogg.se/
Postat av: poemsbymuffin

Hejsan! Min lördag var bara bra och hade jättetrevligt! :)

Fin blogg!

2011-05-22 @ 15:19:25
URL: http://poemsbymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0